Brev:
Skemad og modermælk
23. januar 2008
Alder:
5 mdr.
Skemad og modermælk
Hej
Jeg har to tvillingepiger på 5 1/2 mdr.. Vi begyndte på skemad for ca. 1 mdr. siden og i øjeblikket får de skemad to gange om dagen. Majsgrød om formiddagen og grøntsagsmos om aftenen.
Hvornår kan jeg begynde at give dem yderligere skemad, og hvordan vurderer man hvornår man kan sætte de gange ned de bliver ammet i løbet af dagen? I øjeblikket bliver de ammet 5-6 gange i løbet af dagen.
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Heidi